שאלות נפוצות

כמה עולה השירות?

עלות השירות במובייק הינה עלות אחידה עבור הרכיבה עצמה, ללא דמי מנוי או תעריפים. על כל חצי שעה של רכיבה או חלק ממנה תשלמו רק 3.9 ש"ח. כן, זה הכל.
על מנת לרכוב על מובייק יש צורך בטעינת ה"ארנק" באפליקציה מבעוד מועד, בסיום כל רכיבה התשלום יורד באופן אוטומטי.

הטענתי בטעות יותר מידי כסף / אני רוצה לקבל החזר על הכסף שנותר ב"ארנק".

אין בעיה, אנחנו נשמח לזכות אתכם.
שלחו לנו בפייסבוק או למייל: Support.il@mobike.com את מספר הטלפון עליו רשום חשבון המובייק שלכם.
שימו לב שהכסף בארנק מיועד אך ורק לטובת הנסיעות העתידיות שלכם, לכן אם תרצו לרכוב על מובייק בעתיד שוב תצטרכו להטעין את "הארנק".

איך מקבלים קבלה בMOBIKE?

על מנת לקבל קבלה, יש צורך למלא את פרטיכם באפליקציה.
היכנסו אל "הארנק שלי" ——–> לחצו על "קבלה" ———> מלאו את פרטיכם האישיים.
מעכשיו בכל פעם שתטעינו את הארנק שלכם תקבלו קבלה ישירות אל הדואר האלקטרוני שלכם.

האם ניתן לשחרר יותר מזוג אופניים אחד דרך אותו מכשיר טלפון?

לא.
מכל טלפון ניתן לשחרר זוג אחד בלבד.
אבל אם אתם רוצים אפשר לרשום כמה מנויים על אותו מספר כרטיס אשראי.

מה לעשות אם אינני מצליח לשחרר את נעילת האופניים?

לא הצלחתם לשחרר את הנעילה בניסיון הראשון? הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להפעיל מחדש את אפליקציית Mobike ולסרוק את קוד ה-QR שעל גבי האופניים פעם נוספת. אם חזרה על הפעולה אינה מסייעת לשחרור הנעילה, יש לעקוב אחר ההנחיות הבאות: *אם האפליקציה מתריעה בפנייכם "יש לוודא שהאופניים קרובות אליך ולנסות שנית", נסו לנענע מעט את המנעול והגלגל האחורי. האופניים יצפצפו שלוש פעמים, אנא המתינו דקה קלה ונסו לסרוק את הקוד בשנית. *אם האפליקציה מתריעה "אני במנוחה, יש לנסות זוג אופניים אחר בקרבת מקום", זוג אופניים זה ככל הנראה מושבת זמנית, וממתין לצוות התפעול שלנו לאיסוף או לתיקון התקלה. *אם על גבי המנעול של זוג האופניים ישנו הבהוב כחול – המשמעות היא שהם שמורים כבר. *אם ניסיתם את כל הפעולות האלו ונעילת האופניים טרם השתחררה, ייתכן שהאופניים פשוט תקולים וממתינים לאנשי צוות התפעול שלנו להמשך טיפול. אפשר לסייע לנו על ידי לחיצה על האייקון שבפינה הימנית התחתונה של המסך ולדווח על זוג האופניים הזה כ"תקול" – אנחנו נמשיך משם, וכמובן נסיר אותם ממפת האופניים.

איך נועלים את האופניים?

שימו לב כי נעילת האופנים מתבצעת בצורה ידנית ע"י המנעול החכם הממוקם בגלגל האחורי של האופניים.
נעילת האופניים דרך האפליקציה מיועדת למקרי חירום בלבד בהם המנעול שבור/ לא תקין.

נעלתי את האופניים אך ההזמנה לא הסתיימה, מה אני עושה?

סיימת את הרכיבה, אך חלפו יותר מ-2 דק' וטרם קיבלת סיכום שלה? יש לפעול באופן הבא: *לבדוק שמצב "קבלת התרעות" מאפליקציית Mobike לא נוטרל על ידך במכשירך הנייד. *לאחר נעילת האופניים ושמיעת 3 צפצופים, נסו להפעיל מחדש את אפליקציית Mobike במכשיר הנייד – זה לרוב עוזר. *אם לא שמעתם את צליל 3 הצפצופים כאשר נעלתם את האופניים, אפשר לנענע את הידית האדומה במנעול ולוודא שהוא נעול כראוי. לאחר מכן, יש להפעיל את אפליקציית Mobike מחדש. *אם ניסיתם את כל אלו מספר פעמים אך האפליקציה עדיין לא הסתנכרנה (הרכיבה עדיין לא הסתיימה), אפשר לדווח על זוג האופניים הזה כ"תקול" על ידי לחיצה על האייקון שבפינה הימנית התחתונה של המסך – אנחנו נמשיך משם, וכמובן נסיר אותם ממפת האופניים

איפה אפשר להחנות את האופניים אחרי שסיימתי את הרכיבה?

ניתן להחנות את האופניים בכל חניית אופניים ציבורית בסביבה ובתנאי שהם אינם מפריעים לתנועה במקום או למעבר הולכי רגל ו/או כלי רכב מנויי Mobike לא רשאים להחנות בחניות אופניים פרטיות, באף מתחם – חוץ או פנים או חניית אופניים תת קרקעית. אנו עובדים מסביב לשעון על מנת לשמור ולוודא שכל מנויי Mobike יוכלו למצוא זוג אופניים בקרבת מקום במהירות ובכל שעה ביום. אנו משפרים את השירות בצורה מתמדת – הן את ממשק המשתמש באפליקציית המובייל והן את זוגות האופניים עצמם, על מנת להציע חוויית רכיבה רציפה ונוחה. על מנת לספק לכל מנוי Mobike חוויית שירות ורכיבה מעולה, אנו מבקשים את שיתוף הפעולה, הסיוע וההבנה של לקוחותינו – להחנות את האופניים במקומות זמינים, נוחים, נראים לעין וקלים לאיתור. אין להחנות בתוך מתחמים סגורים עם שער\ דלת *אין להחנות בתוך בניין או בתוך חניון תת קרקעי *אין להחנות במיקום אשר חוסם את התנועה ומונע מעבר תקין של הולכי רגל\ כלי רכב *אין להחנות באופן שעלול לשבש תנועת אמצעי תחבורה אחרים.

אחרי שנעלתי את האופניים, מתי מסתיים החיוב בפועל?

ההזמנה מסתיימת והחיוב נפסק בפועל מרגע נעילת האופניים. מיד לאחר הנעילה, תשלח לך קבלה המכילה את סיכום הרכיבה ואת העלות הסופית שלה דרך אפליקציית Mobike. במידה ולא קיבלתם קבלה עבור הנסיעה מתום 2 דקות לסיומה, אנא פעלו עפ"י ההנחיות הבאות: * יש לוודא שאפשרות "קבלת התרעות" מאפליקציית Mobike מאופשרת במכשירכם הנייד. *לאחר נעילת האופניים ושמיעת צליל 3 צפצופים, יש לנסות ולהפעיל מחדש את אפליקציית Mobike במכשירכם הנייד. *אם לא שמעתם את צליל 3 הצפצופים לאחר נעילת האופניים, יש לנענע את הידית האדומה על גבי המנעול ולוודא שהוא נעול כראוי. לאחר מכן, יש לכבות ולהפעיל מחדש את האפליקציה. *אם ניסיתם את כל אלה והבעיה נמשכת – נשמח אם תדווחו על האופניים כתקולים. אם ניסיתם את כל אלה והקבלה עבור נסיעתכם עדיין לא התקבלה, אנא צרו קשר עם מוקד התמיכה שלנו ב- Support.il@mobike.com לקבלת סיוע נוסף.

איך ניתן לדווח על אופניים תקולים?

נתקלתם באופני Mobike תקולים? (דוושה שבורה, פעמון חסר או משהו בסגנון), נשמח מאוד לדיווח שלכם על כך. אפשר לבחור מרשימה את סוג התקלה. עם הדיווח נציגינו יאספו את האופניים, יתקנו את הבעיה ויחזירו אותם במהרה לשימוש

האם ניתן לדבר עם נציג שירות?

מובייק הינו מותג גלובלי וחכם ואנו נשמח לתת לכם שירות מלא דרך האפליקציה. אם בכ"ז תרצו לדבר עם נציג מקומי ניתן ליצור איתנו קשר דרך עמוד הפייסבוק שלנו או דרך המייל שלנו:
Support.il@mobike.com